Ilmainen toimitus yli 120€ Ostoksiin.

Toimitusehdot

Mukavaa, kun löysit verkkokauppaamme. Suojelus Design myy laadukkaita Suomessa valmistettuja heijastinliivejä ja asusteita.

Myyjä: Suojelus Design

Y-tunnus: 3145587-6

Osoite: Vasikkasaarentie 3 as 1 67300 Kokkola

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot.

 

 

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa.

 

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti käyttämällä Paytrail Oyj maksuvälityspalvelua. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa OP:n, Nordean, Danske Bankin, Aktian, Handelsbankenin, Oma Säästöpankkin, POP Pankin, S-Pankin, Säästöpankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj.

Luottokortit Visa ja MasterCard.

 

Tilausvahvistus

Kun olet tehnyt tilauksen, sähköpostiisi tulee vahvistus, että tilauksesi on vastaanotettu. Mikäli et saa tilausvahvistusta, tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion. Mikäli et löydä viestiä sieltäkään ja toivoisit saavasi tilausvahvistuksen, otathan yhteyttä asiakaskaspalveluumme info@suojelusdesign.fi.

 

Toimitus

Voit valita tilauksen yhteydessä itsellesi parhaiten sopivan toimitustavan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.  Kirje ilman seurantakoodia 3,90€, pikkupaketti seurantakoodilla 4,90€ ja postipaketti 6,90€. Yli 120€ tilaukset ilman toimituskuluja.

Tilaukset on mahdollista noutaa Suojelus Designilta osoitteesta Vasikkasaarentie 3, 67300 Kokkola. Voit kirjoittaa tilauksen lisätietoihin toivotun noutoajan, niin vastaamme sinulle tekstiviestillä. Voit myös sopia noutoajan erikseen soittamalla 0407746619 tai sähköpostitse info@suojelusdesign.fi.

 

Toimitusaika

Tilauksesi toimitetaan postitettavaksi mahdollisimman pian, pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Tuotteiden laadukkuus on meille tärkeää. Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli tuotteessa kuitenkin ilmenee jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, tuote voidaan vaihtaa uuteen. Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme tekemään vahinkoilmoituksen paketin toimittajalle (Postille) ja olemaan myös yhteydessä meihin.

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua. Emme vastaanota palautuksia, joista on ilmoitettu yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen sinulla on vielä 14 vrk aikaa palauttaa tuote postitse. Muistathan säilyttää palautuskuittisi siihen saakka, kunnes palautuksesi on käsitelty. Kuitti toimii todisteena siitä, että olet jättänyt paketin palautukseen ja se on matkalla meille.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Palautus ja vaihto ovat maksullisia. Mikäli tuote on viallinen tai väärä, toimituskulut hyvitetään ostajalle. Palautamme maksun viivytyksettä ja käytetyllä maksutavalla.

 

Palautusohje:

Mikäli palautatte tuotteen, kirjoittakaa pakkaukseen palautustunnuksemme 671274 ja viekää lähetys postiin. Tunnuksen avulla posti osaa toimittaa tuotteen perille oikeaan osoitteeseen.

Palautuksissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse info@suojelusdesign.fi.

Tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme  15€ toimitus- ja käsittelymaksua.

 

Asiakaspalvelu

Autamme mielellämme sinua. Ota ihmeessä yhteyttä, mikäli mieleesi juolahtaa kysyttävää tuotteista, tilaamisesta  tai brändistä sähköpostitse info@suojelusdesign.fi, puhelimitse numeroon 0407746619 tai laittamalla viestiä instagramissa.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostitse sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)